Sunday, August 28, 2005

So Many Days Left

Dalam minggu ni aku pelik gak pasal apa ada lagu Mawi slalu kluar kat graviti. Akhirnya terjawab gak persoalan aku tu. Rupanya kaset Mawi dah kuar kat pasaran. Benda ni aku perasan sebab aku terjumpa kaset mawi kat dalam keta mak aku(mak aku beli kot atau pinjam adik aku punya).
Ni aku nak rephrasekan balik yang aku kata pasal konsert kat dewan jubli tu. Aku ada cakap yang "1st part of this peice of pie is full of magots". Yang aku maksudkan bukanlah kumpulan pertama yang buat persembahan hari tu but a few of the group yang memula buat persembahan.
Skang ni aku kat kedai kmx tengah update blog ni. he he he. NI pun sebab aku ikut park in lay ngan diaorang semua. tu yang dapat buat kat kedai dier. Skang ni dier tengah nengok Tanya Linda yang ada pasal MAWI FC yang aku cakap dulu.

No comments: