Wednesday, July 27, 2005

In The Eyes...

Image Hosted by ImageShack.us

Sudah lama aku tak bukak internet ni. Kalu tak silap dah dekat seminggu aku tak bukak internet. Bukannyer apa, aku agak letih sebab esoknyer kena bangun pepagi.

Baru tadi aku nampak ada forum pasal MAWIFC kat astro ch4. Lebih kurang pukul 10.30 mlm tadi laa. Bagi peminat MAWI tu yang ketinggalan, ntah la ada ulangan ke tak siaran tu. Kalu takde, melepas laa korang. Hee hee hee. Tu pun mak aku yang alih sebab adik pompuan aku call dier.

For all off you out there, keluarga aku langsung tak tau pasal aku buat blog ni. Buat apa nak heboh2 pasal menda2 macam ni kat family. Rasanyer takde kesan pun kat aku. Aku lak malas nak campur urusan orang lain.

Aku baru jer baca blog kawan aku masa kat matrix tu. Well, now she is back in UPSI and I Hope that her life is happy there and excel in her stadi.

Aku tak tau la samada korang semua tau pasal AFh yang akan dibuat oleh beberapa blogers kat sini bercerita pasal AF3 now. Apa yang diaorang rasa pasal AF3, etc. Yang aku tau, ada 3 orang yang planning nak buat menda ni. Well, teruskan sokongan korang untuk yang korang minat.

Something yang baut aku suka hari ni. EUGENE dapat gold medal. Bagi peminat RAW, sesapa yang nonton tadi pasti akan tau apa yang aku cakapkan ni. Dalam 3 minit match yang dianjurkan oleh Kurt Angel. Apa yang perlu dilakukan untuk menang ialah bertahan 3 minit masa lawan KA untuk menang Gold Medal Olimpik milik KA. Dan selepas 3 minggu(rasanyerla) EUGENE MENANG. Yay.... Tapi aku tak tau la apa dah jadi sebab mak aku tukar siaran yang ada MAWIFC punya forum.

Setiap malam akan terdengar diari AF kat tv sebab mak aku nengokcite tu.
Note to self:"Aku adalah aku. Kalu aku jadi orang lain, aku akan mati."

No comments: