Thursday, July 07, 2005

-Just For Fun-

Image Hosted by ImageShack.us

New Banner, New Color, Style lama
Selepas beberapa minggu aku guna 'Dance of Art -Flame-' sebagai banner, kini aku guna pulak banner yang baru lak. Benda ni tak baru sebenarnya. Dah setahun umur banner ni.
Yang ni pun aku buat sendiri. Macam 'Dance of Art -Flame-' gak, aku mula dari scrap. Aku pun agak suka melukis menda2 yang lain sket. Dulu aku lukis gambar kucing tapi dah buang. Aku lebih senang sketch je. Sebab aku tak reti melukis (subjek lukisan for PMR cuma D jer), aku lebih cenderung kepada sketching dari drawing.
Proses nak buat bentuk ni lagi lama dari 'Dance of Art -Flame-' sebab aku lukis dulu kat kertas putih kendian edit jadi lawa sket dan masukkan warna.
Pasal warna background lak, aku pilih yang tak sakit mata memandang. Senang pandang, tak sakit la mata tu. Dan lagi senang nak baca. He he he.


A Little about Myself
Pasal aku tak suka letak gambar aku kat blog aku sendiri? Aku ada letak dulu tapi yang dah edit jadi buruk laa. Aku ni seorang yang agak tak suka bercakap ngan orang, tapi suka bertanya. Aku suka buat kerja aku sendiri, tak suka nyusahkan orang. Suka baca komik, nonton anime, main game, etc. Aku gak suka ngambil gambar tapi tak suka sangat diambil gambar. Paling phobia kat anjing. Maybe I have an accident regarding dogs in my childhood. So, whenever I see a dog, I would just try to get away from it or bring a long wooden stick with me so I can beat the life of that dog if it tries to attack me(dulu). Sekarang ni tak dah.

The Darkness Within
Aku ni bukannya orang yang baik seperti yang orang lain sangkakan. Setiap orang ada past yang diaorang nak lupa tapi takleh lupa. Aku pun ada salah satu Shadow yang ada dalam hati aku yang aku takleh nak lupa hingga aku akan rasa aku ni jahat sangat. Memang buruk pun kelakuan aku dulu. Aku admit it and I still can't say I am sorry to that person.

8 dah keluar(patutnya)
Kumprinx patut dah lancarkan versi no 8 untuk blog dier. Lawa memang lawa. Aku dah usha kat pejabat dier. So, The best is yet to come from him and still coming. Great work.

No comments: