Thursday, July 21, 2005

Matre dun

ITNet yang slow
Hari ni connection internet kat rumah aku sangat slow. 9.6k je max. Sangat slow. Ntah kenapa ntah. Tu yang aku hangin tu. tapi takpa laa. asalkan dapat buat kerja yang satu ni okey jer laa. Macam Felix AF3 cakap, "Susah-susah jer"

Lost Trasure return
Aku baru jer jumpa lost treasure aku yang hilang sejak tahun lepas. lama gak aku cari menda ni. baru now aku jumpa. Ia adalah koleksi cds yang ada cite yang aku minat(kot?). Sebenarnya satu jer tapi boleh laa. Yang lain tu pun agaknyer macam best. Kawan aku mungkin minat yang lain sebab dia dah tengok dulu, kalu dier ingat.

Selesema attack.
Selama 2 hari ni aku kene selesema. Teruk gak aku feel the pain. Tapi sekarang ni dah baik sket laa. Walaupun sekarang ni sket2 jer lagi nak baik tapi okey laa. Boleh buat keje but kene buang laa selesema tu. Ntah pasal apa aku pekena selesema ni.

Angry bout:
-Arena komik tak ikut time keluar(kat tempat aku)
-Banyak komik yang aku suka tak keluar kat Bandar Lipis
-Connection lembab
-My Flu
-Tiap petang mesti hujan
-Connection lembab
-Connection lembab

No comments: