Wednesday, February 01, 2006

aku adalah... (In Malay)

Ini adalah antara salah satu masalah kat dunia ni yang orang paling tak nak ambik tau. Banyak orang merungut pasal menda ni tapi takde satu pun orang yang nak dengar. Yang dengar pun hanyalah segelintir masyarakat itupun kurang dari 5%. Kata barang yang berkualiti tu mahal la, boleh beli banyak kalu beli yang murah, etc. Ok la, aku sendiri pun beli barang yang bukan 'original' @ 'branded' tapi tak semua. Salah satu sebab yang aku beli barang yang tak branded ni sebab aku bukanlah orang yang 'loaded'. Dan aku tak pikir pun pasal branded ke tak sebab ianya tak penting pun untuk aku. Lagipun aku yang pakai. Aku punya selesa. peduli apa orang lain nak kata.

1 comment:

Anonymous said...

Yeah............same goes ere. I also don't mind whether it's branded or not.....as long as it is nice and comfortable. Why should we worry about others say? We didn't ask them to pay for it huh....