Friday, September 07, 2007

bla bla bla bla bla

List of stuff that I hate...
1) Pelupa sangat aku ni
2) Sakit yang aku dah lama sangat pendam
3) Penakut
4) Tak berani langsung
5) Bila aku nak beli kamera digital ni?
6) Bila aku punya projek nak jalan?


Kumprinx dan Mael Jelajah Semenanjung
Sepatutnya mereka ada kat pulau pinang sekarang ni.
Harap2 mereka selamat sampai kat K.Lipis semula.
Cerita lanjut di kumprinx.com


Sapa anak luar nikah Vincent Kennedy Mc Mahon
Dua minggu lepas, kat Monday Night RAW, Mr Mc Mahon terima surat saman(rasanyalah) dari seorang perempuan yang telah menyebabkan dia hamil beberapa tahun nan lalu. Kalau korang semua pergi ke wwe.com, ada cerita terperinci tentang skandal ni.

Sedikit data tentang minggu lepas punya cerita.
Diambil terus dari wwe.com.

A lawyer who claimed to represent the woman who filed a paternity suit against the WWE Chairman arrived, announcing that the DNA test confirmed that a WWE Superstar is his illegitimate son.

The attorney told the Chairman he was authorized to give him a clue as to the identity of the child, which would be revealed next week on Raw. The clue was: “Things are looking up.”

Sapa yang korang pikir anak luar nikah Mr. Mc Mahon? Aku rasa aku tahu. Dan dengan Bangga nya aku katakan yang anak luar nikah Mr. Mc Mahon adalah Jonathan Coachman. Ha ha ha ha. Kalu korang nak percaya kata2 aku ni ikutlah. Taknak pun takpe. takde sape nak larang. Aku ada sebab aku sendiri kata macam tu. Tapi jawapan nya akan diketahui pada Monday night RAW (10/9 kat US) ikut masa dan tempat korang berada sekarang ni.

No comments: