Wednesday, December 12, 2007

Dah beberapa minggu tak masuk internet. cuba nak siapkan sikit kerja untuk yang akan datang.

Dalam beberapa minggu ni asyik hujan jer tak henti-henti. Paras air pun dah naik dengan mendadak.Sampai ada banjir lagi tu. Banyak la jalan-jalan yang ditutup akibat banjir. Jadi, perjalanan yang sepatutnya mengambil masa 1 jam kini dah menjadi 3 jam sebab terpaksa ikut jalan yang jauh dari biasa disebabkan banjir. Dan sebab hujan la aku tak dapat nak keluar malam lep.

Dulu masa aku belajar kat matriks (REPEATERS), aku ada bagi buku hitam untuk di tulis oleh seangkatan dengan aku tentang pandangan diaorang terhadap aku ni. Baru hari ni aku jumpa balik buku tu. Tapi satu jer yang pasti, aku tetap aku. Tetap tak berubah seperti waktu dulu.

Aidiladha a.k.a. hari raya haji(Dec 20) ngan Krismas(Dec 25) dah dekat.

Quote: "Adalah bagus menjadi apa yang kau minati. Adalah bagus dapat pergi kemana kau sukai. Tak dikongkong oleh masa dan manusia. Tapi tak semua yang indah dapat dicapai tanpa pengorbanan. Sanggupkah kau mati untuk mendapat sesuatu hajat? Sanggupkah kau hidup derita untuk melihat orang yang kau cintai itu bahagia? Keputusan didalam tangan. Pilihlah antara kiri atau kanan."

To a person that I once knew.
"Aku tak mengharap kamu mengerti dengan apa yang aku lakukan selama ini. Aku lakukan demi aku, bukan demi kamu. Jika ingin benci, bencilah. Tapi aku tetap aku. Dan kamu tak akan memahami diri aku. Ingin aku lupakan kisah dahulu. Supaya tidak perit hati menanggung. Semakin aku cuba semakin aku tak dapat melupakannya.Tapi seperti yang semua orang tau, Semakin kamu hendak melupakan sesuatu, semakin kuat dan semakin hebat memori tersebut."

No comments: