Sunday, December 23, 2007

Hari Raya Aidil Adha

Satu Hari sebelum Hari raya...
Makan kat kedai tepi jalan, mintak air dengan makanan. Pelayan tengok Harry Potter kat tv2. Aku tak dapat makanan yang aku mintak.Sakit hati betul...

Satu Hari di Hari raya...
Sedih sungguh aku hari tu.
Kucing kat rumah atuk aku tu main ganas sangat, sampai tercedera sikit tangan aku ni.
Masa aku balik dari kampung, tayar motor aku pancit. Pas tu kena lak naik moto yang pancit tayar tu sejauh 20km nak sampai rumah. Letih...
Masa nak pi bandar hari tu, ada jumpa ular tedung warna hitam tengah jalan. panjangnya 1 meter gitulah. Takut gak aku.

Aku takde kat sisi, akak semakin gembira nampaknya.
Tahniah la buat akak.
Diharap teruskan selalu ceria di masa hadapan.

###Lagu Raya EON###
Hari Raya hari yang mulia
Penuh bererti kepada kita
Tua Muda Miskin dan Kaya
Menyambutnya dengan gembira

Berhati-hati di jalan raya
Semoga Anda selamat tiba
Ucapan selamat hari raya
Dari EON untuk semua.
##################

No comments: